donderdag 15 december 2011

FFwD: chips tortilla


  

Dit recept was echt geweldig. Makkelijk en heerlijk van smaak. Een perfect lunch gerecht. En had ik al gezegd dat het zo eenvoudig te bereiden is?????

Een leuk recept voor iedereen, en het ziet er ook nog geweldig uit.
En omdat het zo eenvoudig was, had ik nog voldoende tijd om na te denken over het menu van eerste kerstdag. Mijn ouders en mijn broer, zijn vrouw en hun twee kindje komen bij ons eten.

En mijn menu zal er als volgt uit zien:
- Een amuse van calvados appel met roompate;
- Voorgerecht: gegrilde tonijn, met brocolimusselini en sojasaus;
- Meloenspoom;
- Zalm met courgetteschubben in champagnesaus, met pommes duchesse en gegratineerde aardappeltjes;
- Gepocheerde peer op caramelmouse en amandeltuilles.

Ik heb er al helemaal zin in en vandaag al de vis besteld. Kerstmis is bijna de enige keer per jaar, dat je compleet uit je dak kunt gaan met je gerechtkeuze. Misschien dat ik in alle haast nog wat tijd heb voor foto's op het lbog.

Maar nog een weekje wachten dus.

Terug naar FFwD. We schrijven onze recepten niet op de blogs, maar vergelijkbare recepten zijn terug te vinden op het net.

Als je wilt weten hoe de andere medekokers denken over de tortilla dan kun je meelezen op:

http://www.frenchfridayswithdorie.com/?p=932#comments


Prettig weekend.



Geen opmerkingen: