vrijdag 11 mei 2012

FFwD: kokos friandises

  
Tja, twee weken te laat, maar deze friandises zijn zo lekker, die moest ik met jullie delen. Het lijken kleine muffins, maar dan gemaakt met gedroogde kokos. Ze zijn een beetje vochtig en zeker niet droog van binnen. De kokossmaak is niet overheersend (want daar houd ik niet zo van), maar je krijgt er net een lekker vleugje van mee. Perfect dus. Andere van de groep voegden ook nog kleine stukjes fruit toe, maar daar heb ik vanaf gezien.

Ik ga ze zeker nog vaker maken en ze zijn heerlijk als je bijvoorbeeld een high tea maakt.

En het recept van deze week: ik ben er hard mee bezig. Ik had gezien dat het een brood was, maar niet dat er nog een periode in de koelkast bijhoorde. Daar staat het deeg nu lekker te rusten. Ik hoop dat ik het recept van deze week vandaag, dan wel morgen kan posten.
Ik heb al wat reacties gezien en het is veelbelovend.

Als je wilt weten wat de andere leden van de kookgroep vonden van deze friandises, kun je kijken op:
www.frenchfridayswithdories.com



Geen opmerkingen: